Evaluatie verslag:

De theorie in de les:

We hebben nouwelijks tot geen theorie gehad in de les. Dit was ook niet echt nodig. Wel hebben we een paar gebouwen bekeken, en daarover gepraat en over de verschillende stijlen waarin dingen gebouwd zijn.

De culturele activiteit:

De culturele activiteiten die wij bij architectuur hebben gedaan is het bekijken van het nieuwe school gebouw. Ik vond dit niet echt een culturele activiteit omdat je elke dag al in de school bent. Wel ging ik door deze opdracht kritischer en anders naar het gebouw kijken. De school is mooi ontworpen door de architect, want zoiets bedenk je niet zomaar.

Het maken van de praktische opdracht:

Het maken van de opdracht was heel erg leuk. Ik heb vroeger altijd architect willen worden, ondanks dat ik hiervan af ben gestapt blijft het een passie van me om mooie huizen te ontwerpen. We zijn zelf een huis aan het bouwen nu, en alle aspecten uit dat huis heb ik gebruikt in mijn ontwerp.

Het presenteren van die opdracht aan de klas:

Het presenteren was leuk. Ik kreeg het idee dat iedereen mijn ontwerp mooi vond, en dat geeft een goed gevoel.

De presentaties van andere groepen:

Ik vond de presentaties van de andere groepen erg leuk, ik heb ook veel gelachen. Ik vond het ontwerp van Dorien heel mooi gemaakt, heel origineel en die van Jordy was ook heel leuk bedacht, maar wat minder uitgewerkt.